
Національний тиждень безбар'єрності з 19.05.2025 по 25.05.2025
З метою формування у педагогів, дітей та їхніх батьків уявлень про безбар’єрність, толерантність, рівні можливості, а також практичного закріплення теоретичних знань і навичок з цих питань, у КЗ «ДНЗ № 72 ВМР» у період з 19.05.2025 до 25.05.2025 року було проведено Національний тиждень безбар’єрності. Відповідно до плану заходів, робота здійснювалася у трьох напрямках: з педагогами, з дітьми різних вікових груп та у взаємодії з батьками.
Для педагогів було організовано ознайомлення з Національною стратегією зі створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року, проведено тренінг «Бар’єри та безбар’єрність» та консультацію «Безбар’єрність – чому це стосується кожного?». Працівники закладу активно долучилися до перегляду презентацій і відеоматеріалів, що висвітлювали сучасні норми безбар’єрності та їх застосування у повсякденному житті.
У всіх вікових групах протягом тижня було проведено заняття толерантності «Толерантне ставлення до людей з обмеженими можливостями», сюжетно-рольові ігри та тематичні дні, спрямовані на розвиток емпатії, поваги до інших, визнання рівності можливостей кожної людини. Великий інтерес у дітей викликали перегляди відео, святкове музичне дійство «Щоб злагода панувала у серці», а також участь у вікторинах, обговореннях та ігрових ситуаціях, де акцентувалася увага на важливості доброзичливості, взаємоповаги та доброти.
У роботі з батьками вихователі організували інформаційні хвилинки та консультації на теми: «Бар’єри спілкування», «Доброта і милосердя в нашому житті», «Сімейне дозвілля має приносити задоволення кожному членові сім’ї» тощо. Підготовлено та розповсюджено папки-пересувки та пам’ятки на теми безбар’єрності, гендерної рівності та особливостей спілкування з людьми з інвалідністю.
Протягом тижня поповнено методичний кабінет закладу літературою та інформаційними матеріалами, поновлено наочний матеріал у куточках толерантності та безбар’єрності в групах. Уся робота сприяла підвищенню обізнаності педагогів, формуванню толерантних установок у дітей та підвищенню рівня взаєморозуміння у родинах вихованців.
Отже, проведені заходи забезпечили цілісне та всебічне висвітлення питань безбар’єрності для всіх учасників освітнього процесу, сприяли розвитку у дітей цінностей рівності, доброти та поваги, а також удосконаленню професійної компетентності педагогічних працівників.




